Viikonloppu meni mun mielestä aika surkeesti.Poikaystävä joi ja kutsui puolet kavereistaan tänne mellastamaan.Mulla oli pinna helisemässä. Mä ite en juonut ollenkaan koko viikonloppuna,jei!
Eilinen oltiin ihan rauhallisesti, mitä nyt miespuolinen ystäväni T tuli yökylään. Ei saatu taaskaan olla poikaystävän kanssa kahden. Sit kun käytiin nukkumaan niin sovittiin että tänään rauhoitetaan koko päivä ihan vaan meille,eikä kukaan tule kyläilemään.
No, heti kun kummatkin oltiin kotiiuduttu töistä niin poikaystävä ilmottaa et E (hänen miespuolinen ystävänsä) tulee käymään pikaisesti. Mua vähän harmitti se ettei poikaystävä osannu tai halunnu pitää kiinni siitä minkä lupas.
Ei sillä mulle oo väliä onko joku hetken täällä vai koko päivän, mut jos ihan erikseen oikein sovitaan,et ei ketään kylään yhden päivän aikana jotta saatais kahdenkeskistä aikaa, niin kyllä se sillon vähän loukkaa.